marți, 19 ianuarie 2010

Dacă vreţi green card - vă dau eu (vouă)!

Tot clicăind aiurea, mi s-a strecurat o pop-up pe computer, una din alea sâcâitoare care rămân şi după ce închizi toate browserele: cică să bifez pe una din cele trei poze afişate pe aia a preşedintelui SUA (Hillary, Bush, Obama). Bineînţeles că am clicăit pe Hillary (scuze domnilor americani, sper să nu vă atacaţi prea tare, dar, la urma urmelor, ce, voi ştiţi că România e un judeţ din Insula Şerpilor?).
Şi, bineînţeles că am primit felicitări că mă număr printre câştigătorii unui green card, trebuia doar să le dau adresa de email. Aşa că nu le-am dat adresa mea de anoniem.
N-am vrut să încerc să clicăi şi pe dl. Bush, pentru că nu aş fi ştiut ce să mă fac cu atâtea green carduri.
Aşa că dacă cineva vrea un green card gratis, să îmi scrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu